I3: ACOMIADEM EL CURS!images
I5: Adeu Infantil!Avui ha estat un dia molt especial, ens acomiadem del curs i dels nens i nenes d'I5. Hem menjat coca de Sant Joan per celebrar tot el que hem fet aquest any i desitjar-nos un bon estiu. A més, hem fet jocs i balls al pati.
GRÀCIES PER AQUEST CURS I4!
SORTIDA A L'HORT I4