Dilluns vam anar d’excursió a Can Ribas, què divertida va ser! Al matí, a l’agafar l’autocar amb les mestres estàvem molt emocionats. En arribar, feia força calor, però portàvem gorra... Llegeix més
Hola famílies, com esteu? Nosaltres estem molt emocionats perquè hem anat al Teatre Regina. Us expliquem una miqueta més… Com sempre que anem “d’excursió” vam arribar a l’escola molt emoci... Llegeix més
Hola, famílies! Divendres passat amb molta il·lusió vam anar a Can Montcau d’excursió. Estàvem molt contents perquè ens ensenyarien a fer melmelada. Ja teníem alguna idea, perquè a casa algune... Llegeix més