Instagram
Facebook
twitter
youtube
Hola famílies, com sabeu, estem a punt d’acabar el curs i això vol dir que estem molt enfeinats acabant de preparar-ho tot: manualitats, la tapa de l’àlbum, decoració per a la classe… Ens enca... Llegeix més


Hola famílies! Aquesta última setmana hem fet una activitat molt bonica a l’escola i és que… hem anat a les classes d’I4, on anirem després de l’estiu! Hem conegut els nens i les nenes i... Llegeix més


Avui ha estat un dia molt especial, ens acomiadem del curs i dels nens i nenes d'I5. Hem menjat coca de Sant Joan per celebrar tot el que hem fet aquest any i desitjar-nos un bon estiu. A més,  hem fe... Llegeix més


Ara que el curs arriba a la seva fi, volem donar-vos les gràcies per haver-nos acompanyat en aquest camí tan ple de descobertes, aprenentatges i emocions. Els vostres infants han crescut molt i ens se... Llegeix més


Dilluns vam anar d’excursió a Can Ribas,  què divertida va ser! Al matí, a l’agafar l’autocar amb les mestres estàvem molt emocionats. En arribar, feia força calor, però portàvem gorra... Llegeix més


Hello everybody! Look how many things we have been doing over the last few months during “Arts and crafts”!! We love painting and doing crafts! And as we reach the end of term we are finishi... Llegeix més


Hello families!! This semester we have done lots of activities related to spring: we have drawn flowers doing semicircles and used plastic bottles to stamp on the paper, we have also coloured butterflie... Llegeix més


Hola famílies! Com bé ja sabeu, ens apropem al final del trimestre i del curs, i hem aprofitat aquesta setmana per acabar les feinetes i fer la tapa de l’àlbum. Ja veureu que hem treballat molt i q... Llegeix més


Benvolgudes famílies! El dia 5 de juny els nens i les nenes d’I5 van anar d’excursió a Can Ribas (Bigues i Riells) i es van convertir en petits exploradors. Van fer un viatge a través dels difere... Llegeix més


Hola famílies! Per fi aquesta setmana us hem pogut ensenyar el conte “Carta al meu avi”. Fa molts dies que assagem i estem molt il·lusionats de fer-lo davant de vosaltres. La veritat és que ens h... Llegeix més


Hola a tots i totes, famílies d’I4! Aquestes darreres setmanes heu pogut assistir a les nostres classes obertes de natació i heu vist com estàvem de contents i emocionats de mostrar-vos els nos... Llegeix més


Arxius

Etiquetes

Escola Pàlcam- C/ Rosalía de Castro, 30-34- C/ Castillejos, 361 08025 BARCELONA Tel. 93 435 97 49
Copyright 2023- Tots els drets reservats - Avís legal - Política de Privacitat- Política de cookies