10 hores d’ANGLÈS
Treball per projectes
A l’escola ens agrada apropar-nos i conèixer el nostre entorn natural i social a través de la llengua anglesa. És molt divertit veure el que ens envolta: treballar la nostra escola, aprendre els hàbits saludables, les estacions de l’any, l’univers, els transports, el carrer i les botigues… són tantes coses!
Ho treballem des d’un punt de vista molt vivencial i experimental, seguint la metodologia per projectes.
Tot allò que anem fent ho veureu al nostre blog. No us ho perdeu!
Fem de “teachers”
A cada sessió comencem amb el desenvolupament de les rutines. Cada dia un nen o nena és el “teacher”. Cantem la cançó per saludar als companys, mirem quin dia és, quin temps fa, quin mes és, quina estació de l’any, planifiquem la sessió, i finalment, fem preguntes al “teacher”.
En aquestes sessions escoltem cançons, cantem i ballem, fem dramatitzacions, fem jocs en grup i ens expressem corporalment. També fem servir les Pissarres Digitals per projectar i gaudir al màxim allò que fem, i introduir jocs i activitats de manera dinàmica.
És super divertit, ens encanta moure el cos aprenent anglès!
Treballem mitjançant els contes
Gaudim de la lectura i comencem a entendre què fan els personatges (què els hi passa, com són…) i també comprenem què passa a la història.
Els contes tenen unes cançons molt divertides, ens encanta cantar-les tots junts i dramatitzar els personatges.
De vegades també seguim aprenent les històries amb diferents formats (activitats amb paper, titelles, Pissarra Digital…).
Are you ready?”open your eyes, open your ears and close your mouth”
Aprenem jugant i cantant
Dins les sessions de Let’s move aprenem anglès a través del moviment. En aquestes sessions aprenem cançons i ballem, posem en pràctica estratègies d’ordre i resposta corporal.
També aprenem nou vocabulari i estructures gramaticals fent jocs.
Let’s play!
Arts and crafts
Potenciem la creativitat i la imaginació dels infants a partir del treball de continguts mitjançant diverses tècniques plàstiques
Psicomotricitat
La psicomotricitat influeix en el desenvolupament físic, mental i afectiu-social del infant. D’aquesta manera lúdica interconnectem l’aprenentatge de la llengua anglesa.
Ambients
Una tarda a la setmana treballem de manera conjunta les quatre classes del mateix nivell. A cada aula s’ofereix un espai diferent: expressió artística, jocs de rol, construccions i experimentació. Els infants decideixen a quin espai volen anar de manera autònoma. Alhora els alumnes estan en contacte amb les tres llengües de manera natural: anglès, castellà o català; ja que depenent de l’ambient es desenvolupa en una llengua o una altra.